ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
|
3-деңгейлі СМЖ құжаты
|
ПОӘК
|
ПОӘК 042-14-5-05.01.20.17/02-2011
|
«Сұлтанмахмұттану» пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы
|
__________2011 жылғы №1 басылым
|
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Сұлтанмахмұттану» пәні бойынша
5 В 020500 «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2012
КІРІСПЕ
1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің қазақ филологиясы
кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. Аитова Жанар Жұмабекқызы
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама №___ «___» ___________2012_жыл.
Кафедра меңгерушісі: _______________ Сейітова Ш. Б.
2.2 Гуманитарлық факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________2012_жыл.
Төрайымы_________________Григорьева Г.Б.
2.3 Гуманитарлық факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________2012_жыл.
Төрағасы________________Еспенбетов А.С.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________2012 жыл.
Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________Рскелдиев Б.Ә.
4 2011_ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМ ОРНЫНА
МАЗМҰНЫ
1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Аитова Ж.Ж., филология ғылымдарының кандидаты
Кафедра:Қазақ филологиясы
Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20; 912- бөлме
Ақпараттық қатынас: телефон :44-29-30
Кафедрада болатын уақыты: дүй.:8.00-17.00; сей.:8.00-17.00; сәр.:8.00-1700; бей.:8.00-17.00; жұм.8.00-17.00.
Сабақ өтетін орын: 910 аудитория
Кредит саны: 2
1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме
Курс |
Семестр
|
Кредит
|
Дәріс (сағ)
|
Тәж
(сағ)
|
Лаб
(сағ)
|
ОСӨЖ
(сағ)
|
СӨЖ
(сағ)
|
Бар
(сағ)
|
Бақылу түрі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
5
|
2
|
15
|
15
|
-
|
30
|
30
|
90
|
емтихан
|
1.3 Пәннің қысқаша мазмұны
Бұл пән бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады. Сұлтанмахмұт Торайғыров шығармашылығын оқып үйрену ХХ ғасыр басындағы тарихи-мәдени даму мен сол кезең шығармашылық иелерінің сөз өнері мұраларын оқып үйрену деген сөз. Бағдарлама Сұлтанмахмұт Торайғыров шығармашылық дамуына тарихын әдеби шолу және монографиялық тақырыптардың ауқымында оқытуды көздейді.
1.4 Курстың мақсаты: Сұлтанмахмұт Торайғыров шығармашылығы арқылы әдеби процестерінің заңдылығын түсініп, шығармалардың көркемдік маңызын қоғамдық жағдайлармен, замандардың мәдениетімен байланыстыра білу керек.
1.5 Курстың негізгі міндеттері:
Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар мен
теорияларды талдай білуге дағдыландыру.
1.6 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- Қазақ әдебиеттануы ғылымының өзекті мәcелелерін білуі керек;
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Теориялық талдау жасай алу;
- Сұлтанмахмұт шығармашылығының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну;
- Өзіндік пікір айта алу;
- Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.
1.7 Курстың пререквизиттері
1.7.1 Әдебиеттануға кіріспе
1.7.2 ХХ ғасырдың алғашқы кезеңіндегі қазақ әдебиетінің тарихы (1900-1940)
1.8 Курстың постреквизиті:
1.8.1 Шығыс әдебиеті
1.8.2 Әдебиет теориясы
1.8.3 Әдеби өлкетану
2 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ
Студент «Сұлтанмахмұттану» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген әдеби талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда қазақ әдебиеті тарихының ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Әдебиеттану теорияның ғылымының әр сатысындағы философиялық дүниетаныммен және ғылыми методологиялық таныммен терең байланысын, қазақ әдебиетінің әр түрлі мектептерге, бағыттарға және концепцияларға тән процестерге тәуелділігін түсінуге мүмкіндік береді. Қазақ әдебиеті тарихы әр кезеңдегі ғылым алдына қоятын қоғамдағы әлеуметтік-мәдени шарттардың шектес ғылымдармен және олардың практикалық шешімдерімен тікелей байланысы постулатын түсінуге көмектеседі.
3 КУРС САЯСАТЫ МЕН ФОРМАТЫ
Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі.
4 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
Әріп
бойынша
баға жүйесі.
|
Ұпайдың
санды
баламасы
|
Пайыздық
баға
|
Дәстүрлі
жүйе
бойынша
баға.
|
1
аттестация
|
Студенттердің
жинайтын
ұпайы
|
А
|
4,00
|
95-100
|
Үздік
|
22-7
|
91-93,5
|
А-
|
3,67
|
90-94
|
Өте жақсы
|
20-21
|
86-90
|
В+
|
3,33
|
85-89
|
Жақсы
|
18-19
|
81-85
|
В
|
3,00
|
80-84
|
Жақсы
|
16-17
|
76-80
|
В-
|
2,67
|
75-79
|
Жақсы
|
14-15
|
71-75
|
С+
|
2,33
|
70-74
|
Қанағаттанарлық
|
13
|
66-70
|
С
|
2,00
|
65-69
|
Қанағаттанарлық
|
12
|
61-65
|
С-
|
1,67
|
60-64
|
Қанағаттанарлық
|
11
|
56-60
|
Д+
|
1,33
|
55-59
|
өту ұпайы
|
10
|
51-55
|
Д
|
1,00
|
50-54
|
өту ұпайы
|
9
|
48-50
|
Ғ
|
0,00
|
0-49
|
өту ұпайы
|
8
|
47
|
Апта
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
Дәріс
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
Семинар
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
3
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
ОСӨЖ
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
14
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
14
|
СӨЖ
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
6
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
8
|
Барлығы
|
32
|
32
|
32
|
32
|
32
|
32
|
32
|
46
|
37
|
37
|
37
|
37
|
37
|
37
|
48
|
Аралық бақылау
|
|
|
|
|
|
|
|
270
|
|
|
|
|
|
|
270
(540)
|
5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу
Тақырыптың атауы
|
|
Дәріс
|
Тәжір
|
Бағалау.к
|
ОСӨЖ
|
СӨЖ
|
Ақын ғұмырбаяны
|
1
|
|
50-100
|
|
|
Сұлтанмахмұт шығармашылығының зерттелу мәселелері
|
1
|
|
50-100
|
|
|
Дәуір келбеті және поэзия парасаты
|
1
|
|
50-100
|
|
|
С.Торайғыровтың өлеңдері
|
3
|
|
50-100
|
|
|
Поэма табиғаты және ақындық шеберлік
|
4
|
|
50-100
|
|
|
Сұлтанмахмұт Торайғыров публицистикасы
|
1
|
|
50-100
|
|
|
Абай және Сұлтанмахмұт
|
2
|
|
50-100
|
|
|
Шәкәрім және Сұлтанмахмұт
|
1
|
|
50-100
|
|
|
Сұлтанмахмұт шығармаларының тілі
|
1
|
|
50-100
|
|
|
Торайғыров шығармаларының текстологиясы
|
1
|
|
50-100
|
|
|
Ақын ғұмырбаяны
|
|
1
|
50-100
|
|
|
Дәуір келбеті және поэзия парасаты
|
|
1
|
50-100
|
|
|
Сұлтанмахмұт шығармаларындағы азаматтық сарын
|
|
1
|
50-100
|
|
|
Сұлтанмахмұттың табиғат лирикасы
|
|
1
|
50-100
|
|
|
Сұлтанмахмүт Торайғыровтың махаббат лирикасы
|
|
1
|
50-100
|
|
|
Ақын шығармашылығындағы лирикалық мен
|
|
1
|
50-100
|
|
|
«Кедей», «Адасқан өмір» поэмаларының жанрлық ерекшеліктері
|
|
1
|
50-100
|
|
|
«Қамар сұлу» романының көркемдік ерекшелігі
|
|
1
|
50-100
|
|
|
«Кім жазықты» романындағы кейіпкерлердің сомдалуы
|
|
1
|
50-100
|
|
|
«Айтыс», «Таныстыру» поэмаларындағы тарихи шындықтың көркемдік шешімі
|
|
1
|
50-100
|
|
|
Сұлтанмахмұт Торайғыров публицистикасы
|
|
1
|
50-100
|
|
|
C.Торайғыров шығармашылығының зерттелуі
|
|
1
|
50-100
|
|
|
Ақынның шығармашылығының қазақ әдебиетіндегі алатын орны
|
|
1
|
50-100
|
|
|
Абай және Сұлтанмахмұт
|
|
1
|
50-100
|
|
|
Торайғыров шығармаларының текстологиясы
|
|
1
|
50-100
|
|
|
Ақын ғұмырбаянының зерттелу мәселелері
|
|
|
50-100
|
2
|
|
Ақын шығармашылығының жанрлық ерекшеліктері.
|
|
|
50-100
|
2
|
|
Абай және Сұлтанмахмұт
|
|
|
50-100
|
2
|
|
Шәкәрім және Сұлтанмахмұт шығармашылығындағы үндестік
|
|
|
50-100
|
2
|
|
ХХ ғасырдың 30-40 жылдарындағы Сұлтанмахмұт шығармашылығын зерттеу мәселелері
|
|
|
50-100
|
2
|
|
ХХ ғасырдың 50-60 жылдарындағы Сұлтанмахмұт шығармашылығын зерттеу мәселелері
|
|
|
50-100
|
2
|
|
ХХ ғасырдың 70-80 жылдарындағы Сұлтанмахмұт шығармашылығын зерттеу мәселелері
|
|
|
50-100
|
2
|
|
Қазіргі кезеңдегі Сұлтанмахмұттану мәселелері
|
|
|
50-100
|
2
|
|
Ақынның публицистикалық шығармалары
|
|
|
50-100
|
2
|
|
Торайғыров шығармаларындағы текстологиялық мәселелері
|
|
|
50-100
|
2
|
|
С. Торайғыровтың педагогикалық көзқарастары
|
|
|
50-100
|
2
|
|
С. Торайғыровтың поэмаларындағы тарихи шындықтың бейнеленуі
|
|
|
50-100
|
2
|
|
Сұлтанмахмұт шығармаларындағы фольклорлық нақыштар
|
|
|
50-100
|
2
|
|
Сұлтанмахмұт туралы естеліктер
|
|
|
50-100
|
2
|
|
Саяси тұлғаларға ақындық көзқарас
|
|
|
50-100
|
2
|
|
Жүсіпбек Аймауытұлы және Сұлтанмахмұт шығармаларының жариялану жайы
|
|
|
50-100
|
|
2
|
Б.Кенжебаев еңбектерінің Сұлтанмахмұт шығармашылығын зерттеудегі маңызы
|
|
|
50-100
|
|
2
|
Ы.Дүйсенбаев және Сұлтанмахмұт мұрасы
|
|
|
50-100
|
|
2
|
А.Еспенбетов еңбектерінің Сұлтанмахмұт мұрасын танудағы алатын орны
|
|
|
50-100
|
|
2
|
Д.Әбіловтің «Сұлтанмахмұт» трилогиясының қазақ әдебиетінде алатын орны
|
|
|
50-100
|
|
2
|
Қасым Аманжоловтың «Сұлтанмахмұт туралы баллада» өлеңінің көркемдік ерекшелігі
|
|
|
50-100
|
|
2
|
С.Торайғыровтың «Кім жазықты» романындағы әйелдер бейнесі
|
|
|
50-100
|
|
2
|
«Айтыс» поэмасындағы тарихи шындықтың көркемдік шешімі
|
|
|
50-100
|
|
2
|
«Таныстыру» поэмасындағы саяси тұлғалар бейнесі
|
|
|
50-100
|
|
2
|
«Адасқан өмір» поэмасындағы лирикалық кейіпкер
|
|
|
50-100
|
|
2
|
Сұлтанмахмұт шығармашылығындағы символизм мәселесі
|
|
|
50-100
|
|
2
|
Сұлтанмахмұт және Ғ.Тоқай шығармашылығындағы үндестік
|
|
|
50-100
|
|
2
|
Ақын шығармашылығындағы «Ғайса»
|
|
|
50-100
|
|
2
|
Ақынның саяси-азаматтық лирикасы
|
|
|
50-100
|
|
2
|
Сұлтанмахмұт шығармаларындағы романтизм
|
|
|
50-100
|
|
2
|
Барлығы
|
15
|
15
|
|
30
|
30
|
6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
ОСӨЖ
|
СӨЖ
|
Аудиториялық
|
Аудиториядан тыс
|
1
|
2
|
3
|
Жүсіпбек Аймауытұлы және Сұлтанмахмұт шығармаларының жариялану жайы
|
|
Ақын ғұмырбаянының зерттелу мәселелері
|
Б.Кенжебаев еңбектерінің Сұлтанмахмұт шығармашылығын зерттеудегі маңызы
|
|
Ақын шығармашылығының жанрлық ерекшеліктері.
|
Ы.Дүйсенбаев және Сұлтанмахмұт мұрасы
|
|
Абай және Сұлтанмахмұт
|
А.Еспенбетов еңбектерінің Сұлтанмахмұт мұрасын танудағы алатын орны
|
|
Шәкәрім және Сұлтанмахмұт шығармашылығындағы үндестік
|
Д.Әбіловтің «Сұлтанмахмұт» трилогиясының қазақ әдебиетінде алатын орны
|
ХХ ғасырдың 30-40 жылдарындағы Сұлтанмахмұт шығармашылығын зерттеу мәселелері
|
|
Қасым Аманжоловтың «Сұлтанмахмұт туралы баллада» өлеңінің көркемдік ерекшелігі
|
ХХ ғасырдың 50-60 жылдарындағы Сұлтанмахмұт шығармашылығын зерттеу мәселелері
|
|
С.Торайғыровтың «Кім жазықты» романындағы әйелдер бейнесі
|
ХХ ғасырдың 70-80 жылдарындағы Сұлтанмахмұт шығармашылығын зерттеу мәселелері
|
|
«Айтыс» поэмасындағы тарихи шындықтың көркемдік шешімі
|
|
Қазіргі кезеңдегі Сұлтанмахмұттану мәселелері
|
«Таныстыру» поэмасындағы саяси тұлғалар бейнесі
|
|
Ақынның публицистикалық шығармалары
|
«Адасқан өмір» поэмасындағы лирикалық кейіпкер
|
|
Торайғыров шығармаларындағы текстологиялық мәселелері
|
Сұлтанмахмұт шығармашылығындағы символизм мәселесі
|
С. Торайғыровтың педагогикалық көзқарастары
|
|
Сұлтанмахмұт және Ғ.Тоқай шығармашылығындағы үндестік
|
|
С. Торайғыровтың поэмаларындағы тарихи шындықтың бейнеленуі
|
Ақын шығармашылығындағы «Ғайса»
|
|
Сұлтанмахмұт шығармаларындағы фольклорлық нақыштар
|
Ақынның саяси-азаматтық лирикасы
|
Сұлтанмахмұт туралы естеліктер
|
|
Сұлтанмахмұт шығармаларындағы романтизм
|
|
Саяси тұлғаларға ақындық көзқарас
|
7 «СҰЛТАНМАХМҰТТАНУ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ
4-Кесте «Сұлтанмахмұттану» пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі
Апталар
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
Бақылау
түрі
|
Д
Д
С
О
С
|
Д
Д
С
ОС
|
Д
Д
С
ОС
|
Д
Д
С
ОС
|
Д
Д
С
ОС
|
Д
Д
С
О
С
|
Д
Д
С
ОС
|
Д
Д
С
О
С
АБ
|
Д
Д
С
О
С
|
Д
Д
С
О
С
|
Д
Д
С
О
С
|
Д
Д
С
О
С
|
Д
Д
С
О
С
|
Д
Д
С
О
С
|
Д
Д
С
О
С
АБ2
|
Балдар
|
32
|
32
|
32
|
32
|
32
|
32
|
32
|
46
(270)
|
37
|
37
|
37
|
37
|
37
|
37
|
48
(540)
|
Достарыңызбен бөлісу: |